I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 29, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU BOB~

Tanggal 21 Okt 2012, Mohd Safuan a.k.a Bob selamat dinikahkan dengan Isterinya Zuhriana. Tahniah! Tak sangka dah kawen dah abg aku sorang nie. Aku memang anggap Bob ni macam abg aku sendiri. And untuk pengetahuan korang jugak, bob nie lah yg dah kenalkan aku dengan ipin. Tak sangka, dia kawen dulu. Jodoh-jodoh~.

Okay, ni aku tunjuk sikit gambar dihari perkahwinan beliau. Tak sempat nak amik semua sebab terlampau buzy sangat pengantin kite ni :-
Aku dan Bob~

 Lain keje kami. he3

Ni lagi teruk hi3

Ape2 pun aku ucapkan tahniah sekali lagi dekat Bob. Jage bini2 elok yer. Sayangilah bini anda =)

No comments: