I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 6, 2011

: Minggu serabut.

Aku rasa dalam minggu nie, macam serabut jek. Dengan buzy tahap melampau nye, dengan kerja yang banyak, kelam kabut habis. Dari Isnin, pagi-pagi lagi dah buat hal. Datang kerja agak lambat macam yang di plan sebelumnya. Yelah, ingat boleh lah datang awal sebab aku ada kerja banyak yang kena buat. Pagi-pagi dah terlepas train. Sepatutnya naik tren pukul 6.15 a.m, last2 terlambat lah plak, dah naik tren pukul 6.30 a.m. Apa pun tak boleh lah. Dah sampai ofis pukul 8.06 am. Lambat lah tu. Nasib pagi tu aku puasa, jadi dapat cover balik masa aku yang terbuang tu. Hari tu sepatutnya aku kena buat minit mesyuarat utk di hantar pada semua commissioner. Tapi di sebab kan ada masalah yang tak dapat nak aku elakkan, memang macam palat. Ada plak, orang yang buat pindaan last-last minit lepas tu emelkan dekat aku pada waktu cuti hujung minggu. Apa lagi pening lah aku nak fikir nk buat macam mana. Minit semua dah dibinding hari Jumaat hari tu, tinggal nak masukkan dalam sampul surat dan dihantar pada semua commissioner. Aku pun buat lah slow, tagging dulu mana yang sempat untuk ditagging. Bila bos masuk, baru aku tanya dia nak buat macma mana, then boss aku kata buat pindaan minit tu, copy dan buat memo lepas tu hantar pada diorang, just selitkan jek dekat minit yang nk kena hantar tu.

Ok, done!!. Tapi masa tengah-tengah buat tu, aku perasan aku ada buat minor mistake. Tersalah binding. Binding pun tah macam mana tah, sebab nak cepat punye pasal jumaat tu kan. haha. Nasiblah labu~. Memang macam-macam lah benda aku kena buat, banyak bende aku terpakse pending kn dulu, sebab nak siapkan minit punye pasal. haish. Memang Bz habis. Bila tiba hari meeting tu, aku harap sangat takde apa - apa kesilapan berlaku. fuhh~~, lega. Next time kena buat lagi awal lah nampak nye. Tak boleh dah macam nie, aku yang susah nanti. Sikit-sikit kerja aku kembali normal, semakin surut sikit kerja aku kali nie.

No comments: